čtvrtek 25. září 2014

Metalouse aneb na dálku se přidávám k Vlněným sestrám

Když před časem Vlněné sestry na svém blogu navrhly akci
byla jsem tímto projektem nadšená.
Ráda bych se k nim připojila osobně, ale vzhledem k tomu, že bydlím na druhém konci republiky tak se přidám jako pár dalších dálkově.
No a nastalo vybírání přízí.
Původně jsem myslela na tuto barvenou kombinaci,
ale koupila  jsem si nový kabát a je malinový
a tak tato kombinace nepřicházela v úvahu.


Také jsem přemýšlela o této.

Dneska jsem šla po dlouhé době do města a udělala si  malou radost a koupila si toto.
Takže v pondělí nahodím a snad to brzo dopletu.


I když možná, že z těch  prvních dvou vznikne také šátek, možná dokonce i ještě jeden Metalous.

Pokud se chcete přidat ke mě, Vlněným sestrám a dalším můžete.
Vlněné sestry se sejdou 29. záři od 18:30 v kavárně Atlas v Brně.

No a ty co nejsou z Brna se můžou jako já připojit dálkově.
Krásné tvoření všem.


1 komentář:

  1. Ahoj Terko, tak jsem rozšířila vaše řady a přihlásila se do společné akce jako "dálkařka". Nemám doma potřebný materiál, ale už jsem si u Vlněných sester objednala doporučenou přízi. Doufám, že mi přijde brzo a budu se moc pustit do pletení - moc se těším. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat