pátek 19. září 2014

Mončičáci


Ve sklepě máme schované krabice s hračkami po nás.
Jsou  tam stolní hry, pexesa, korálky a  také nějaké plyšáci.
Občas nakouknu a něco vytáhnu.
Naposled to byly stolní hry - Z pohádky do pohádky, Klaun a  Kočka.
No a teď jsem tam nakoukla znovu.
Na dně krabice jsem našla schované mončičáky.
Malá už jednoho po mě má,
ale z těchto byla doslova nadšená.
Vypadají jako nové a dokonce i pískají.
Prostě nádhera.
Už si s mončičákama dětičky hrají a dokonce s nimi i usínají.
Mám radost, že ještě poslouží.

Také máte doma nějaké hračky schované ještě po Vás?
Pokud ano, líbí se Vašim dětem nebo dávají přednost novým hračkám.
Budete schovávat hračky po svých dětech nebo je budete posílat dál?
Jedna kamarádka mi řekla,  že všechny plyšáky po holkách schová,
stály spoustu peněz a jsou jako nové.
Já osobně budu nechávat lego, to je stále stejné a děti ho prostě milují.


1 komentář: