úterý 28. dubna 2015

Klubíčka

Poklad ze syslírny





Pro letošek jsem si dala předsevzetí, že omezím nákup vlny nebo raději nebudu kupovat vůbec žádnou novou vlnu do syslírny a zpracuji co nejvíc vln ze syslírny.
Budu vymýšlet jen projekty na které mam potřebná klubíčka a max. dokoupím jen klubíčka, která mi budou chybět na dokončení rozdělaného projektu.
Zatím se držím, ale lákadel je spoustu.
Zrovna dnes jsem nakoukla k Vlněným sestrám. Jejich klubíčka jsou nádherná.
Také klubíčka od firmy Drops nemají chybu. Tady možná letos podlehnu, pokud budou mít akci na některá krásná klubíčka.
On i Vlnap má poslední dobou pár klubíček v akci. Koukala jsem na Lada Tweed. Vypadá docela dobře. Připomíná mi starou dobrou Valašku. Přírodní bílá s nopky. Složení také vypadá dobře. Akryl, vlna a viskóza no a cena je taky super. 200 Kč za kg.
Zatím odolávám, ale jak dlouho? Možná nakonec podlehnu a půjdu do toho a koupím nějakou do syslírny. Na zimní dětský svetr by byla super.
Ale zatím ještě počkám, zda nedá Vlnap do akce i nějakou tu ponožkovku.
Zatím úspěšně zpracovávám sysírnu a na projekty, které mám v hlavě tam budu mít také dostatek klubíček.


Mo a jak jste na tom Vy milé dámy s nakupováním vlny? Syslíte nebo nakupujete pouze na konkrétní projekt. No a co si myslíte o vlnách z Vlnapu a jiných českých výrobcích. Myslíte že jsou kvalitní nebo raději pletete ze zahraničních vlna. Rozhoduje u Vás kvalita nebo cena, nebo hledáte kompromis. Mezi kvalitou a cenou.

Já do nedávna kupovala pouze vlnu z Vlnapu. Pak jsem objevila firmu Drops a koupila pár klubíček. Z  Vlnapu se mi líbí ponožkovka, ale kvalitou jsou lepší zahraniční. Tady tak nějak rozhoduje cena. Na ponožky či jarní čepičky je Vlnap dobrý. Zkoušela jsem i šátek, nevypadal špatně, ale Vlnap má moc krátké přechody mezi barvičkami. Také se mi líbí jejich Merino. Lada luxus vypadá dobře tak 5-6 praní, pak žmolkovatí, to samé Yetty. Batole mi přijde skvělé na deky, ale musí se plést dvojitě, jinak se vytahuje.
Zkušenosti z vlnami od firmy Drops. Takže zatím má jen  zkušenosti s vlnou Fabel, Lima a  teď pletu z Alasky a mám připravenou Lace. Zatím se z nich plete krásně.
Uvidím co budu kupovat dál.
Pro děti nejspíš budu kopovat i nadále Merino od Vlnapu - na čepice a svetry úžasné. Poměr cena a kvalita mi přijde úžasný.
Krásný zbytek večera

2 komentáře:

  1. Ať mi říká kdo chce co chce, fotky klubíček jsou prostě nejkrásnější:)
    Krásný den,
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kajo, tak já prohrabu syslírnu a nějaká pěkná nafotím a dam na blog. Je pravda, že klubíčka mám ráda, rada se jimi prohrabávám, ale nerada se s nima loučím.

      Vymazat