pátek 22. května 2015

Čelenka


Na dnešní večer jsem měla původně  jiný plán,
ale to bych se nesměla kouknout na blog Jany Grešákové.
Dne připravila opravdu krásný příspěvek.
Návod na čelenku.
Neodolala jsem a místo dokončování pleteného projektu pro sebe,
jsem vytáhla šicí stroj a začala šít.
Zatím jsem ušila jenom 2 čelenky - zkušební.
Kytičková pro mě a růžová s puntíky pro moji malou parádnici.
Ráno vyzkoušíme puntíkatou a možná večer budu šít další.
Jsou opravdu jednoduché.
Budu muset mrknout na látky,
a ještě pár si jich ušiji.
Je to také dobrý typ na Vánoční dárky.
Takže letos dostanou holky kromě čepiček i čelenky.
Jani dík.
Krásný víkend.

3 komentáře:

  1. Teda ty jsi šikulka, když umíš i šít! Tak mně se líbí MOC ta puntíkatá,malé parádnici jistě sluší. A těším se na hotové pletené tajemství, asi to bude vesta, ne? Mávám a zdravím do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo tak o šití se pokouším. Jako malá jsem šila na panenky na dětském šicím stroji, ale jelikož doma nikdo nešil, tak jsem pak už nic nešila. Šít jsem začala až když mi bylo tak cca 20 let a to napřed obrubovat záclony a závěsi a později jsem zkoušela polštáře, až myslím loni jsem zkoušela ušít tepláky pro moji princezničku. Šití je pro mě docela časově náročné a tak raději pletu nebo háčkuji, ale už jsem si koupila knížku s návody jak šít a tak možná o prázdninách začnu.
      Jo čelenka malé strašně moc sluší. Už se těším až ušiji další.

      Vymazat