sobota 9. května 2015

Podzimní raglánový svetr - upgrade

Takže tenhle svetřík jsem pletla té mojí cácorce před 1,5 rokem.
Ještě na podzim stačil.
Rukávy i délka OK,
ale přes zimu princeznička vyrostla a rukávy i celková délka byla prostě malá.
No a jelikož v těle seděl,
tak maminka zalovila v syslírně a našla ještě jedno klubíčko.
A tak jsem místo práce na svém projektu,
prodlužovala svetříček moji princezničce.
Jelikož je svetr pletený raglánem shora,
tak jsem vypárala poslední řadu těla a napletla cca 12 řad.
No a u rukávů to samé.
Včera bylo hezky a tak mě pletení venku šlo jedna radost.
Během odpoledne bylo hotovo.
No a já si alespoň můžu odškrtnout další položku na seznamu - uplést, dodělat, předělat.
No a pokud by některá z Vás měla zájem o návod,
tak obecný návod na raglán najdete zde.
Rukáv před

Rukáv po

Rantel těla před

Rantel těla  po 
Výhodou raglánů pletených od shora je jejich snadné prodloužení.
Pokud je svetr v těle OK a jsou krátké rukávy či délka,
tak jednoduše vypářete poslední řadu a pletete dále do požadované délky.
Jediné co si musíte nechat je klubíčko vlny na prodlužování.
Krásný zbytek prodlouženého víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat