úterý 7. července 2015

Na začátku bylo klubíčko a na konci ručně pletené ponožky

Tak minulý týden byl dost hektický.
Místo pletení jsem umývala okna,
uklízela dětské skříně a porovnávala hračky.
Na ponožky jsem se moc nedostala.
Místo v pátek jsme je dokončila až v pondělí.
No a prodloužený víkend byl mazec.
V pátek odpoledne pro děti na chalupu,
v sobotu dopoledne rychlí přesun domů,
upravit, učesat, převlécet a hurá na svatbu.
Svatba krásná, ale hrozné horko.
Neděle a pondělí jsme pak strávili s dětma u bazenu,
to byla pohodička.
No a mezi koupáním jsem konečně dopletla ponožky pro moji princezničku.
Z neděle na podnělí pršelo a tak jsem v podnělí dopoledne vyplela růže,
už to chudinky potřebovaly.

Takže klubíčka jsou Sportivo od Vlnapu,
ponožky jsou pletené na jedné kruhové jehlici obě najednou.
Jehlice č.3


No a ještě zbylo dost vlny na ponožky pro mě.
Takže dodělám kostlivce a začnu plést zimní ponožky na moje nožky.


Žádné komentáře:

Okomentovat