úterý 21. července 2015

Střípky z dovolené

Tak první dovolenou mám za sebou,
pouze týden, ale stál za to.
Ještě týden o prázdninách si vezmu,
ale to budeme už jenom doma
a pak mám naplánovanou dovolenou na první týden v září.
Naše Rozárka půjde tento rok do první třídy,
tak aby hned od začátku nemusela být v družině.
Tak maminka bude první týden vodit holčičku na 8 do školy
a hned po vyučování si jí odvede domů.
Budeme mít pár chvilek jen pro sebe.

No ale zpátky k dovolené.
Měli jsme ji vybranou už od února,
vyhrálo moře - Itálie.
Byli jsme kousek od Caorle
zvolili jsem toto místo kvůli vzdálenosti.
Nechtěli jsem s dětmi cestovat moc dlouho.
Vyjeli jsem v sobotu po půlnoci,
cesta surp.
Jenom jedna větší zácpa,
ale i ta šla,
nemuselo se stát.
Do místa určení jsem dojeli odpoledne.
Ubytovali jsem se v apartmánu
a hurá na pláž.
Celý týden jsme se cachtali v moři,
hledali mušle,
užívali sluníčka
a písku.
Děti byli nadšené.
Já také.
Jenom to opálení není takové jako u Italek,
ale co chci po týdnu
a hlavně já se mažu 50+ a neležím od rána do večera na sluníčku,
ale jsem schovaná pěkně pod slunečníkem.
Přece jenom se bojím rakoviny kůže.
No ale užili jsem si to,
ani se mi nechtělo domů.


Foto z Caorle
Né to nejsou kamínky,
ale mušle.
Mušle kam se člověk podíval,
šly přehazovat lopatou

No nemám pravdu,
všude samé mušle a jak krásné
Liduprázdné pláže,
né hlava na hlavě jako v Bibione,
spousta turistů byla u bazénu,
což nechápu.
Já jedu na dovolenou k moři a tak si chci to moře užít
a né ležet u bazénu se sladkou chlorovanou vodou.

No a samozřejmě nechybělo háčkování.
Jelikož jsem nechtěla sebou brát rozdělanou práci,
tak jsem rozdělala další,
abych toho neměla málo rozděláno.
Mrkněte co jsem ten týden háčkovala

Nezbláznila jsem se,
jsou to opravdu Vánoční háčkované vločky.
Je to dárek pro moji sestru k narozeninám.
Tak abych je měla připravené.
Za chvilku začnu plést a háčkovat Vánoční dárky.
No a taky jsem si něco malého přivezla

Mýdlo na mýdlový sliz.
Snad ho dneska konečně udělám.
Došel mi před dovolenou a ještě nebyl čas vyrobit nový.

PS: Víte jak poznáte stoprocentně české turity u moře?
Většina jich leží  na pláži na přímém slunci přes poledne, nepoužívají opalovací krémy nebo jen nízké faktory max.15 či 20 a jsou spálení - červní.
Bylo jich tam několik - nejenom ženy, ale i chlapi byli spálení.
Nepochopím to, jak se může člověk dobrovolně spálit na sluníčku. Nejde se opálit za týden tak jako Italové kteří se opalují každý den několik týdnu.
Hlava mi to nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat