úterý 22. prosince 2015

Šťastné Vánoce a krásný rok 2016

Ahoj všichni.
Rok se s rokem sešel a zase tu máme Vánoce a další rok je za námi.

Letošní rok byl pro mě jiný než ty předchozí.
Hektický, pracovní, školní, školkový a také tvoříce.
Loni touto dobou jsem nevěděla co budu dělat.
Původně jsem se měla vrátit po mateřské do práce,
ale těsně před nástupem mi zrušili místo.
Takže Vánoce jsem trávila v nejistotě jak bude ten letošní rok vypadat.
Co budu dělat a zda seženu práci,
ono po 7 letech doma se práce těžko hledá.
Člověk začíná od nuly.
Hned 2 ledna jsem si hezky vystála frontu na Úřadu práce
a čekala co mi rok přinese.
A stal se zázrak.
Už od února jsem měla nové zaměstnání,
nemusela jsem dojíždět daleko do práce
a rok 2015 se hezky začal rozjíždět.
Od září nastoupila ta moje Rozárka do první třídy a začal kolotoč.
Sice nestíhám vše co bych chtěla, ale tak nějak to dáváme.
Zjistila jsem, že nemusíme mít doma naklizeno jak v hotelu,
nemusí se vytírat každý den
a nemusím se honit.
Naučila jsem se odpočívat a nehonit se.
Práce mi neuteče a můžu ji udělat později.
Né že bych neuklízela, ale rozdělila jsem si to do více dní
a tak uklízím pomaleji.

Snažím se co nejvíc času trávit s dětmi,
jezdíme na výlety, hrajeme si, zahradničíme a teď se i učíme.
Přijde mi, že by občas měl den mít né 24 hodin,
ale alespoň 48 hod abych vše stihla.
Občas padám na ....
ale nevzdávám se.

I přes to všechno jsem si našla čas na tvoření,
vytvořila jsem toho za ten rok docela dost.
Hlavně pro děti,
pro sebe jsem stihla uplést svetr, kabát a tenký svetřik.
Propadla jsem kouzlu pletených ponožek.
Jen na Vánoce jsem jich stačila uplét 7 párů.

Také jsem trošku zpracovala syslírnu.

No a co přinese rok 2016?
Netuším,
ale už teď vím,
že předsevzetí si dávat nebudu,
protože je nikdy nedodržím.
Budu se ale snažit pár věcí změnit
a to:

Chci omezit nebo raději vůbec  nakupovat vlny - pro letošní rok jsem si dala předsevzetí, že nebudu nakupovat vlnu, porušila jsem ho - koupila jsem ponožkovku pro mamku a pro sebe Nepal na svetr.  Takže bych chtěla zpracovat co nejvíc nasyslené vlny, abych pak mohla kupovat nová krásná klubíčka - objevila jsem Drops a další e-shopy s krásnou vlnou. Takže zpracovat staré zásoby a hurá na nové vlny.

Chci uháčkovat dětem na Vánoce deky - vlnu už mám v syslírně dávno. Už jsem dokonce také začala, ale nedokončila - mám cca pro každého 9 čtverečků a to je opravdu málo.

Chci si uháčkovat přehoz přes postel - vlna je doma cca 2 roky.

Chtěla bych se zdokonalit v němčině - to jde pomalu, není moc času a síly.

Chtěla bych už od ledna pracovat na nových Vánočních dárcích - což jsou deky, polštářky pro sestru, ponožky a další. Nezbláznila jsem se, ale letos jsem to podcenila. Myslela jsem, že bude víc času a že zvládnu vše co jsem si vymyslela. Nezvládla jsem to, takže dárky co jsem chtěla na letošek se přesouvají na příští rok. Proto musím začít co nejdřív. Protože jak se znám, tak během roku přibudou další projekty, které musím vyrobit a na dárky nebude zase moc času.

Chtěla bych si začít zapisovat hane made dárky na Vánoce už v lednu a držet se seznamu.

Chtěla bych hodně času trávit s dětmi - což se opravdu snažím.

Chtěla bych dokončit těch pár kostlivců co mám - snad se to povede.

Chtěla bych ....

Je toho opravdu moc co bych příští rok chtěla udělat.
Snad mi to vyjde.

No a Vám bych chtěla popřát hodně zdraví, štěstí, lásky a radosti v roce 2016, bohatou nadílku a pohodové Vánoční svátky.
Chtěla bych Vám poděkovat za Vaši návštěvu na mém blogu a za krásné komentáře.

No a já si dám přes Vánoce blogové prázdniny a uvidíme se až v lednu.
Snad bude přes Vánoce hodně plést a háčkovat, abych v lednu měla co dávat na blog.

Takže ještě jednou krásné Vánoce, které asi nejspíš budou zase na blátě.


2 komentáře:

  1. Milá Teri, přeji Ti krásné pohodové Vánoce v kruhu těch nejbližších a v novém roce 2016, nechť se Ti všechna ta "chtěla bych" vyplní tak, jak si představuješ. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, do nového roku ti přeji vše dobré, hlavně hooodně zdraví, ať máš sílu vše zvládat k obrazu tvému a ať se ti tvá "chtěla bych" daří plnit! Měj se báječně. D. :-)

    OdpovědětVymazat