středa 6. ledna 2016

Povánoční, Vánoční pletky a tak okolo aneb YARN ALONG 60

Tak jsem se konečně dostala k napsaní prvního letošního příspěvku.
Vánoce byly letos hodně odpočinkové.
Začaly mi o 2 dny dříve než jsem plánovala,
ale stály za to.
Pondělí a úterý jsem byla doma s nemocným prckem.
Stačila jsem si doma uklidit, vytáhla jsem Vánoční dekorace atd.
No a během svátků jsem lenošila - spala co to dalo,
hrála si s dětmi, odpočívala, mininálně vařila a hlavně koukala s prckama na pohádky.
Letošní Vánoce byly opravdu kouzelné.

Takhle vypadá náš letošní Vánoční stromeček.

Ještě stále stojí v obývacím pokoji.
Letos je opravdu hodně velký - cca 2,5m.
Slaměnou špičku jsem musela přivázat ke kmeni,
neb by se nám tam jinak nevešla.
Děti byli 24. prosince nadšené.
Tak velký stromek ještě neviděli.

Tak toto je fotečka z našeho sobotního výletu za sněhem.
Mohli jsme si ušetřit cestu.
V pondělí začalo sněžit i u nás a sněžilo celý boží den.
Takže cesta z práce autem byla opravdu super.
Dnes to pro změnu namrzlo - takže ještě lepší.

No a teď už k Vánočním pletkám.

Ponožky pro sestru - Vánoční
dokončené 23.12 v pozdních večerních hodinách.
 

Aby ladila s holkami.
Ty mají stejné ponožky a byli již dávno upletené a zabalené.
Myslela jsem, že už nemám vlnu,
ale ještě jsem našla 2 malá klubíčka.
Akorát na jedny ponožky.
Hurá - další vlna ze syslírny vypletena.
Vlna Sportivo Cotton od Vlnapu,
pleteno na jedné kruhové jehlici č.3 obě najednou od špičky.

Další Vánoční pletkou je baret pro moji Princezničku.
Původně měla komplet - šála a čepice,
ale čepice byla již malá a tak byla z těžkým srdcem rozpárána
a upleten nový baret.
Před


 Nový baret

Pak jsem začala úplně nový projekt
Zatím mám toto




Co myslíte, že to bude?
Vlna dvojitá Timmy od firmy SDS.
Bohužel už se nevyrábí.
Krásně se z ní plete a asi bude i teplá.
Je to 100% jehněčí vlna.

Potom jsem našla svetr,
který jsem pletla myslím podle Sabriny pro děti té mojí cácorce.
Je pletený s Merina od Vlnapu.
Už je nám malý.
Původně jsem myslela,
že pošlu dál,
ale Rozárka má jiné plány.
Takže rozpářu a malá si přeje baret a nákrčník.
Zatím čeká ve frontě.


No a posledním projektem jsou háčkované deky na letošní Vánoce pro děti.
Snad je stihnu.
Během návštěvy tchýně jsem 26.12 do háčkovala jednu kostku


A 2.1. jsem začala pracovat na druhé.
Ani nevím, kolik kostek budu potřebovat,
ale bude jich hodně.
Snad to letos stihnu.
No a knížka.
Stále to samé.
365 minipohádek do postýlky ještě nemáme dočtené.
Nějak jsme to nestihli.
Chybí nám ještě dny 25. - 31.prosince.
Cipíska jsem už přečetli
a začali číst Manku.






8 komentářů:

  1. Such lovely projects! And your Christmas tree is perfection!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty jsi toho stihla! Jsem ráda, že jsem se k blogům vrátila, tolik inspirace, taky se budu muset do něčeho pustit. Stromeček máte opravdu obrovský, to musely být děti nadšené. Ten sníh vám moc závidím, jsem zvědavá, jestli se nějakého dočkáme i my. Vypadá to, že jste měli vánoce takové, jaké mají být, v klidu a strávené s dětmi, taky to tak mám ráda. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jsem také ráda, že jsi opět začala blogovat. Tvoje háčkované věci jsou krásné.
      Jinak sníh už u nás skoro není, takže už není co závidět.
      Jo o Vánocích jsem toho stihla hodně, ale tento týden jsem zatím na ruční práce ani nesáhla. Nestíhám.

      Vymazat
  3. Lovely knitting and such a beautiful Christmas tree!

    OdpovědětVymazat
  4. So many fantastic knitting projects!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten žlutý svetr vypadá parádně, ten by mi bylo líto párat.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo je krásný, ale nemám ho komu darovat. Druhý prcek je kluk a tento svetr opravdu klučičí není a holky v mém okolí jsou už na něj velké. I když možná, že nakonec zkončí v krabici a nechám ho pro strýčka příhodu. Třeba se někdy bude hodit. Zatím na párání není čas. Mám rozpracovaný jeden projekt pro sebe a ještě bych si chtěla uplést cca 3 svetry a moje princeznička přišla s tím, že by chtěla ještě jeden pletený svetr, takže uvidíme jak to s tímto svetrem vlastně dopadne.

    OdpovědětVymazat