pátek 15. ledna 2016

Svetr s norským vzorem

Na začátku byl časopis Verena - myslím tak rok 2002 nebo tak nějak.
Pak po 0,5 kg bílé a černé barvy Glorie nebo Lady luxus od Vlnapu (přesně už nevím, je to opravdu dávno).
No a na konci byly dva svetry - black and white.
Bílo-černý pro mou maličkost
 a černo-bílý pro mou sestru.
 Já ho nosila docela často,
sestra ho měla cca 5x a pak mi ho dala,
že ho nebude nosit.
Zato já ho nosím do teď.
Nejsou to vysloveně zimní svetry,
nejsou moc teplé - vlna je 100% akryl,
takže moc nehřeje.
Ale to jsem v té době nevěděla.
Když se koukám na zpátek,
tak mi to přijde jako doba Kamená.
Když jsem začínala plést,
tak kvalitní vlny u nás nebyly a byl jenom akryl.
Až teď posledních cca 7 let objevuji krásy zahraničních vlna.
Hlavně díky firmě Drops, Vlněným sestrám a vlasně i prohlížením Vašich blogů.
Kde jsou různé odkazi na zahraniční vlny.

Pak jsem dlouho nic s norským vzorem neupletla,
až do chvíle,
kdy jsem si prolistovávala starou Praktickou ženu - vydanou někdy kolem roku 2002.
No a tam byla čepice.
Hrozně se mi líbila.
Tak jsem si jí upletla.
Nosila jsem jí,
ale před cca 2 roky ji uviděla ta naše cácorka.
No jak myslíte že to dopadlo.
Teď je součástí šatníku naší Rozárky.

Až teď jsem opět dostala chuť uplést si Svetr s norským vzorem.
Našla jsem hezké na stránkách firmy Drops i na různých blogách.
Chtěla jsem si ho uplést jako svůj první projekt v Novém roce.
No ale vše dopadlo jinak.
Začala jsem jiný projekt,
ale svetr si upletu.
Takže bude to tento
Free Pattern 
no a návod je tu.
Vlnu už koupenou mám,
takže hurá do něj.

No a jak jsem začala nosit svetry black and white,
tak ta moje cácorak chce také svetr s norským vzorem.
Na stránkách firmy Drops jsem našla tento
 Free Pattern










návod najdete zde.
Vlnu použiji asi ze syslírny.
Potřebuji syslírnu zpracovat.
Pak bych ráda už tolik nesyslila a kupovala kvalitní vlny,
i když na dětské svetry mi docela vyhovuje Merino od Vlnapu a to tam ještě nějaké mám.
Takže nejspíš to bude Merino.
Takže toto jsou moje plány na co nejbližší dobu.
Chtělo by to trošku víc času na jejich realizaci.
Uvidíme.


1 komentář:

  1. Terezko, čepice se mi moc líbí. Vybrala sis krásné modely. Ať ti tvé plány vychází. Měj se fajn! D. :-)

    OdpovědětVymazat