středa 30. listopadu 2016

Ručně pletené ponožky, knížka aneb YARN ALONG 100

100 příspěvků do  Yarn Alnog, to je mazec.
Tolik práce.
Jsem ráda, že jsem se připojila k Ginny.
No a co je to dneska?
Jsou to pletené ponožky pro moji babičku k Vánocům.

Pleteno - obě ponožky na jedné kruhové jehlici od špičky.
Jehlice č.3
Vlna: Sportivo Cotton od Vlnapu.
Kupováno před lety v akci.
Ještě mám rozpletené jedny a vypadá to, že mě ještě 100g zbude.
Tehdy se prodávaly 4ks po 50g.
Už mi z toho nákupu zbyla tato barvička.
Zbytek už jsem vypletla.

No a knížka?
Stále ta samá.
Alexandra Potter - Tentokrát to bude jinak
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak
 No a ta moje cácorka včera dočetla Majku od Alfreda Wellma a začala číst
a začala číst knížku František Hrubín - Dětem

František Hrubín - Dětem 

Jsem ráda, že čte.
 




Žádné komentáře:

Okomentovat