pátek 2. prosince 2016

Adventní kalendář

Jak už je u nás poslední roky zvykem,
vyrábím dětem adventní kalendář.
Vždy 1. prosince ráno se objeví v chodbě.
Děti jsou jako každý rok nadšené.
Já už méně.

Uháčkovala jsem pytlíky a do nich dávám sladkosti - bonbonek, lipo, mini sušenku.
Děti jsou nadšené a hlavně dneska vstávali oba - zvláště Myšák hodně rychle (tomu to vždy dlouho trvá a nechce se mu z postele).
Mami ustřihni mi prosím dáreček - to byla první dnešní věta.
Ani mi neřekl dobré ráno.

No nic.
No a proč já už jsem méně nadšená - protože z ubývajícími pytlíky vidím kolik času mi zbývá do Vánoc a že Vánoce se blíží mílovými kroky.

Na příští rok musím vyrobit pytlíky nové.
Jeden fialový jsem ztratila a tak 24. prosince mají děti společný pytlík.
No a jeden fialový loni Rozárka nejspíš nastříhla a tak jsem ho musela zašívat.
No a také se mi do nich už skoro nic nevejde.
Takže na příští rok větší a tyto poputují k neteřím a budou mít holky také adventní kalendář.

Takže krásný Adventní čas.





Žádné komentáře:

Okomentovat