středa 14. prosince 2016

Svetr, knížka aneb YARN ALONG 102

Tak za týden a něco přijde Ježíšek a já stále nemám vše hotovo.
Napečeno mám 3 druhy a ještě bych 3 chtěla stihnout, ale ....
nevím kdy.
Tento týden to půjde asi horko těžko,
celý víkend máme naplánovaný mimo domov
a příští týden bude mazec.
V pondělí má přehrávku Rozárka
v úterý Myšák besídku ve školce
ve středu si musím jít vyzvednout občanku
na a pak už je jenom čtvrtek a pátek a pak už Štědrý den.

No a o výzdobě bytu ani nemluvím.
Na venkovních dveřích máme stále podzimní věnec.

Do toho běžný provoz domácnosti, úkoly s Rozárkou
a dodělávám poslední Vánoční dárek.
Ještě musím všechny dárky zabalit a nechtěla bych to dělat 23. prosince v noci.
No uvidíme zda vše stihnu připravit.

Takže svetr je stále ve fázi rozpracovanosti - jeden rukáv hotový, z druhého mám 1/3 a ještě mi chybí rantel u těla.
Nestíhám.

Ponožky jsem naštěstí už dopletla.
No a knížka.
Dneska žádná - nestíhám vůbec číst, ale.....
Ppřidám tip na hezkou knížku pro začínající a málo pokročilé čtenářek
Malá přes víkend přečetla tuto knížku

Výsledek obrázku pro barevný koníček knížka
foto půjčeno z internetu
Obrázky jsou od Adolfa Borna a ty jsou opravdu kouzelné.
Rozárka byla nadšená a přečetla ji opravdu jedním dechem.

2 komentáře:

  1. Terezko ty teda jedeš s tím pletením, u vás bude Ježíšek štědrý s tolika dárky, během roku tebou upletených. Návod na girlandičku nemám, našla jsem obrázek na Pinterestu, najdeš u mne na Pinterestu, pod mým jménem, je tam myslím návod na andílka a stromeček, hvězdičku má Marta z blogu Vše o co se zajímám a tak jsem to nějak dala dohromady. Ty jsi ale šikovná, určitě ji zvládneš stejně jako já, podle obrázku. Měj se krásně a držim Ti palce ,abys zvládla vše, co potřebuješ! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelo,
      děkuji kouknu. Jo Ježíšek bud hodně pletený. Zrovna včera jsem dodělala poslední dárek pro Myšáka a vlastně poslední na Vánoce. Ten ale zveřejním asi až po Vánocích. Chodím domů již za tmy a nevím, zda to stihnu vyfotit o vikendu aby mi na něj nepřišel. Takže vyfotím až ho dostane pod stromeček.
      Teď doplést svetr, naplést rukávy u dvou pro děti a ještě bych chtěla stihnout nějaké háčkované ozdoby na stromeček. Hodně plánů a času málo.
      Měj se Tereza

      Vymazat