pondělí 10. dubna 2017

Svetr zdárně pokračuje

Tak na pletení svetr mám teď čím dál tím méně času,
ale je ho potřeba.
Pokračuji hlemíždím tempem a ta moje cácorka ho chce mít velikosti kabátku.
Takže jehlice č.3,5 a tím pádem i pomalé tempo.
Ale snažím se.
Každý den chci alespoň 2-3 řádky uplést, což se mi zatím daří.
Takže mám cca tak 2/3 těla hotového.
Ta moje cácorka si vybrala doprostřed tento vzorek.
Vypadá nádherně, není složitý, ale nesmím zapomenout v každé řadě kříži.
Snad ho zvládnu co nejdříve. 
Doplést tělo a rukávy jdou pak už sami - ty budou jenom hladké bez vzorku.

3 komentáře:

  1. Pěkný svetřík to bude - líbí se mi netradiční copánek:-) jsi šikulka - a platí heslo - pomalu, ale jistě. Hezký týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko dík. Také si to říkám, lepší pomalu než vůbec. Líbí se mi svetry z tenké vlny, ale jde to pomalu, hodně pomalu.
      I tobě hezký týden.
      T.

      Vymazat
  2. Terezko, moc zajímavý vzoreček, svetřík bude krásný. A já myslím, že ti toho již moc neschází. ;-)Pěkné jarní dny! D. :-)

    OdpovědětVymazat