středa 26. dubna 2017

Vánoční dárky - aneb co bych chtěla udělat

Také už přemýšlíte nad Vánočními dárky?
Já už pomalu začínám.
Vím, že je teprve konec dubna, ale....
Jak je u mě poslední dobou zvykem, tak kromě kupovaných dárků dávám i ty handmade.
Takže musím začít v čas, abych vše stihla.

 Co už vím:

Vím, že budu plést opět ponožky.
 
Pro dospěláky můžu začít hned a pro děti začnu tak někdy v září - to už jim snad nohy tolik nevyrostou.

Dále musím drahé polovičce uplést novou čepici.
Loni dostal tuto
 
ale ještě jedna teplejší by se hodila.
Ty co jsem mu pletla dříve jsou už žmolkovaté a žádnou parádu už neudělají.

Dále si přál svetr.
Když jsem se ho loni někdy v březnu či dubnu ptala, jestli by chtěl svetr, tak mi řekl, že né.
No ale v prosinci říkal, že by nějaký užil.
Takže zalovím v syslírně a budu plést.
Mám tam tmavomodré _Timmy od SDS - tak asi použiji to.
Vzor zatím nevím.
Možná klasický raglán, možná nějaký jiný.
Líbí se mi tyto.
Free Pattern
Nebo tento bez kapsičky na rukávu
Free Pattern
 Nebo prostě něco vymyslím.

No a ta moje cácorka obdivuje můj šátek - Metalouse.
Sice jsem jí ze zbytků upletla její vlastní,ale ten je jí už malý.
Přece jenom jsem ho pletla před nějakou dobou a cácorka mezitím vyrostla.

No a také bych chtěla ještě dětem uháčkovat menší dečky, ale uvidíme, zda je obě stihnu.

Je toho dost, co bych chtěla stihnout a nápady na dárky se ještě podhrnou.
Ale co vím jistě je, že letos dětem neupletu žádné svetry.
Oba mají od loňských vánoc, takže ty letos nedostanou.
Možná nová čepička, rukavice či šála se ještě v mé hlavě objeví,
ale zda je upletu, to je ve hvězdách.

No a jak jste na tom Vy s handmade dárkami?
Připravujete se už takto brzy nebo vše necháváte na poslední chvíli.


Žádné komentáře:

Okomentovat