pondělí 15. května 2017

Ach ty vlny aneb mám další nové klubíčko

Minulý týden jsem psala o tom, jak jsem si koupila vlnu na nový projekt, a že nebudu kupovat jiné.
Napřed zpracuji syslírnu a pak teprve koupím nová klubíčka.
Neodolala jsem té mojí malé cácorce.
V sobotu jsem jí koupila jedno klubíčko na tuniku.


Je to klubíčko od Klubíčka snů.
Barva šeříková.
Jedno klubíčko by mělo stačit na celou tuniku či šaty - záleží jak budu plést.
No není barvička úžasná.
Malá miluje tuniky či svetříky či šatičky - záleží jak velké je to.
Nosí je do školy i doma.
Už jsem jí kdysi pletla tento
To jí bylo cca 2-3 roky.
Koupila jsem jedno klubíčko samovzorovací ponožkovky.
Stačilo bohatě.
Napřed šatičky, pak to byla tunika a nakonec tričko a pak jsem ji poslala dál.

Dělá v něm parádu jiná princeznička.

Pak jsem pletla tento

 
Původně to byl můj svetr, ale již jsem ho nenosila.
Rozpárala jsem a upletla dvě tuniky - jednu pro tu moji cácorku a druhou pro neteř.
Kde ji má neteř netuším, ale cácorka ji ještě nosí, ale už jí pomalu bude malá.
Přece jenom jsem jí to pletla cca před 5 lety - původně to měla jako delší tuniku nebo kratší šaty.
Dnes to má jako tričko.
Takže chtěla něco  nového - barevného.
Strašně se jí líbilo toto klubíčko.
No a maminka koupila a uplete.
Už jsem o něm přemýšlela někdy v listopadu, že ho koupím,
ale váhala jsem nad složením.
Ale nakonec jsem ho koupila.
Ona ho totiž tahá i v létě,  tak aby jí nebylo horko.
Už mám v hlavě i jak to bude vypadat.
Jen najít čas na tvoření.



Žádné komentáře:

Okomentovat