úterý 30. května 2017

Všechny moje rozpracované projekty (KCCO10)

Dnes bych Vám ráda ukázala, jaké projekty mám teď rozpracované.

No a není jich málo. 
Mám celkem rozděláno 5 projektů vlastně od dnešního odpoledne či večera budu mít rozpracovaných projektů 6.
Dnes ráno jsem zjistila, že té mojí cácorce jsou krátké rukávy a i tělo.
Má ho teď do pasu a 3/4 rukávy.
Bílou mám, tak budu opět naplétat tedy naháčkovávat.
Už jsem to dělala jednou v roce 2013.
Uháčkovala jsem ho hodně volný, takže doufám, že po naháčkování bude nositelný ještě dalších pár let.
Tento svetr roste s tou mojí cácorkou - má ho od roku 2011.
Ještě jeden svetr má rostoucí a to tento - ale ten už nemám čím naháčkovat - hlavně už je jí v těle knop.

Už se těším, až se alespoň jednoho projektu zbavím.
Jeden už se pomalu blíží ke konci a naháčkování také snad nebude trvat dlouho.
No a který to je zatím neprozradím, ale už vím, že další projekt zatím neplánuji načít. 

Žádné komentáře:

Okomentovat