pátek 28. července 2017

Hurá dovča

Ještě dneska v práci a pak mám týden dovolené.
Máme už skoro vše zabaleno, odpoledne dobalíme zbytek, nandáme do auta a vyrážíme.
Jen nevím, zda to přežiji - celý den v práci a pak celou noc na cestě.
Ale už se těším.
Letošní prázdniny jsem si hezky rozplánovala.
Do práce jsem šla v červenci v pondělí a úterý, pak byli svátky a pátek jsem byla doma a na to navazovala týdenní dovolená.
Pak 14 dní v práci.
Teď budu mít týden dovolené.
Pak opět 14 dní v práci a nakonec prázdnin 14 dní volna.
Jak říká můj kolega - pěkně jsi si to naplánovala. Závidím ti.

No a jak to máte z plánováním dovolené Vy?
Máte raději dovolenou rozkouskovanou nebo si dáte 14 dní až 3 týdny v kuse.
Mám docela výhodu, že máme místo 20 dní dovolené těch dní 25. Takže a na Vánoce mi ještě něco zůstává.

No a co si jsem si sebou zabalila.
Po dlouhé době knihu.
Všechny důležité kontakty od Lauren Weisbergové - tato autorka napsala knihu Ďábel nosí Prada.
Už jsem jí kdysi dávno četla.
Pak samozřejmě klubíčka.
Možná i uhodnete co z toho budu vyrábět.

Už se těším, jak od zítra budu relaxovat na pláži u moře.
Snad bude teplíčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat