pondělí 7. srpna 2017

Moře aneb dovolená už je za mnou

Tak dovolená u moře  byla super.
Letos jako loni jsem byli v Caorle.
Tentokrát jsem moc nefotila.
Bylo horko a tak se nedalo nikam chodit a ani na výlet jsem nejeli.
Místo pobytu byla apartmánová vesnička cca 10 km od Caorle.
Takže tam toho opravdu na focení moc nebylo a jet do Caorle se nám v tom horku letos nechtělo.
Takže přes den pláž a večer krátká procházka.
O proti loňsku jsme jeli ve větší sestavě - 5 rodin ve 3 apartmánech.
Docela síla.
Také komáři letos nějak více útočili - i na mě.
Loni mě vynechali, ale letos jsem si jejich řádění pěkně užila.

Opět si děti hráli na písku a sbírali mušličky.
 

 Pláž byla liduprázdná.

O proti loňsku jsem koupili dětem síťku a tak chytali rybičky a krabi.
Krabi dali do kyblíčku z vodou, koukli se, pozorovali a zkoumali a poté  vypustili zpátky do vody.

Také tam byli medúzy - naštěstí se nám nic nestalo.
No a jak dopadly moje klubíčka?
O tom bude příští příspěvek.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat