čtvrtek 10. srpna 2017

Dárek pro babičku

Jak už jsem v minulém příspěvku psala o prázdninovém maratonu narozenin a svátků, tak dnes bych Vám chtěla představit jeden dárek.
Je pro mou babičku.
Co člověk má dát člověku, kterému je přes 85 let a nic nechce.
Tedy když se jí člověk zeptá - babi co by jsi chtěla koupit, tak ona prostě řekne že nic.
No a tak jsem přemýšlela a nakonec jsem zvolila kombinaci - praktično, něco od jídla tedy spíše od pití a něco pro potěšení.

Ponožky jsem pletla na dovolené.
Jsou to poslední ponožky z této vlny.
Jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici.

Vlna je Sportivo od Vlnapu - kupováno před lety v akci na háčkovaný přehoz přes postele.
Samozřejmě jsem toho koupila více a tak jsem ze zbytků napletla ponožky.
Tyto jsou doufám už poslední.

Dále tu máme kávu - z té měla babča radost neb doma jí už došla.

No a nakonec sklenička mušliček z dovolené.
Babča už se k moři nedostane a tak aby ho měla alespoň kousek doma.

Zjistila jsem, že takovéto dárky dávám čím dál častěji - pletené ponožky a něco k pití či zakousnutí.
Je to prostě od srdce a vyráběno s láskou.

Žádné komentáře:

Okomentovat