úterý 8. srpna 2017

Pletené ponožky aneb co jsem dělala u moře (KCCO16)

Tak jak jsem minule psala, tak ani u moře jsem nezahálela a pletla i četla.
Brala jsem si tam toto.
Knížku Všechny důležité kontakty - z té jsem přečetla tak cca půlku.
Po chvilkách na pláži.
No a klubíčka zbytkovky na jedny ponožky a pak dvě klubíčka úplně nová.
No a jak to dopadlo?
Zbytkovky mám hotové.
Zbylo toto.
No a ponožky vypadají takto


Jsou pletené mojí oblíbenou metodou (jinou už ani nepletu) na jedné kruhové jehlici od špičky obě najednou.
Jsou pletené pro moji babičku k svátku - který už měla, takže jsem měla co dělat, abych je upletla a po příjezdu předala.
Velikost je 35/36.
Vlna - Sprotivo Cotton od Vlnapu - kupováno v akci - už ho nemají.
Jsou to zbytky z přehozu, který jsem háčkovala mojí mamce.
Ponožek zbytkovek jsem z této vlny už napletla opravdu hodně párů a tento je už asi opravdu poslední neb už jiná klubička v syslírně nemám (snad).

No a co druhá klubíčka, jak ty dopadla?
Docela dobře.
Smotala jsem si dvě obrovská klubíčka
A pletla jsem a pletla.
A toto jsem stihla ještě na dovolené uplést.


Teď budu pokračovat v pletené doma na zahradě.
Jsou to ponožky pro Ježíška - letos první.
Původně jsem myslela, že bych je upletla i klukům, ale ta červená co vypadala v e-shopu jako červená je vlastně malinová a pro kluky se moc nehodí.
Takže upletu ponožky pro moji cácorku, sebe a pak pro neteře a možná ještě pro neteřinky.
Pro kluky budu muset vyhrabat v syslírně jiná chlapská klubíčka.

Jo a malinko se mi zmenšila syslírna klubíček.
Ale o tom až příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat