pátek 16. února 2018

Podsedáky

V kuchyni jsem vyměnila podsedáky na židle. Tyto jsem dělala před lety - páraná vlna. Už ani nevím co je to za vlnu - vím jen, že je to 100% akryl. Děti jsou nadšené. Tyto podsedáky se jim dost líbí.
Třeba ještě nějaké někdy udělám. V syslírně mám vlny docela dost. Uvidíme.


PS: dneska u nás napadl sníh. Mrzí mě, že Myšák je nemocný a nemůže ven. Ještě příští týden musí chodit na píchaný penicilin.
No a lidé jsou jak praštěný. Při cestě do práce za mnou jel bl...c. Já projela semafor na oranžovou a on za mnou - ten měl čistou červenou. Potom na dalším semaforu mi vběhla baba do silnice. Byla na přechodu, ale že má červenou jí prostě nevadilo. Silnice mokrá ze sněhem, za mnou bl....c a baba přebíhá. Opravdu lidi dneska nepřemýšlí. No a takto hezky pokračovala celá cesta do práce. Kousek od práce další bl....c. Tentokrát silnice nebyla vůbec protažená a on neustále dělala myšky. Nechápu čím někteří řidiči a řidičky myslí - hlavou asi né.

2 komentáře:

  1. V jednochosti je krása a i ta barvička je hezká.
    Ad blbci řidiči, bohužel jsou jich plné silnice. Nemám strach, že někoho sejmu,ale že někdo sejme mě.
    Snad už je Myšákovi lépe. Penicilin v injekcích, uffff, ten v práci nerada píchám. Bolí jak čert.
    Opatrujte se!

    OdpovědětVymazat