pondělí 5. března 2018

Víkendový

Tak jsou děti opět doma. Už mě to nebaví. Nějak se to s námi táhne už od začátku tohoto roku - vlastně už od Vánoc.
27. prosince si Myšák rozsekl obočí a celý první týden v lednu byl doma. Pak byl 14 dní ve školce. Pak následoval týden doma s angínou, pak 4 dny ve školce a 14 dní doma. Tehdy to byla spálová angína. No a minulý týden byl opět 4 dny ve školce a v pátek ráno začal chraptit, frkat a kašlat. Dopoledne už měl 38C. Takže opět doma a opět celý tento týden. V neděli se k němu připojila Rozárka. Ráno kašel a rýma, odpoledne utahaná a večer teplota 38C. Takže oba týden doma s dědečkem. Ještě že už je v důchodu a hlídá - jinak nevím jak bych to v práci zvládala. Je to děs.
Už mě to nebaví. 4 dny ve školce a pak týden doma. Už aby bylo jaro, teplo a nebylo tolik bacilů a skončila chřipková epidemie.
Na letošní zimu jsme měli velké plány. Chtěli jsem jet na hory na lyže a hodně chodit na brusle - hory se ještě nekonaly a asi letos už ani nebudou. Na bruslích jsem byli 1x na přírodním. Led byl krásný, ale ..... Přece jenom už to nepůjde. Teploty stoupají a tak už bych se tento týden na led bála. Ve čtvrtek ještě bylo -15C v noci a přes den teploty kolem -8C. Ale teď. Měla bych strach, aby se led pod námi neprolomil. Přece jenom nebyly zas tak dlouho velké mrazy. Známí jezdili na řece, ale toho bych se bála.
O víkendu jsme tedy byli doma. Já trošku pletla, trošku háčkovala, trošku fotila a hodně vařila.
Co jsem nafotila budu průběžně vkládat na blog.
No a jak jste se o víkendu měli Vy?
Doufám, že Vás a vaše blízké neskolila nějaká nemoc jako ty moje dvě zlatíčka.


1 komentář:

  1. Pěkný večer, moc děkuji za recenzi na ponožkovku. U nás doma se taky churaví o 106. Už to leze na mozek.

    OdpovědětVymazat