úterý 6. března 2018

Všechny moje rozpracované projekty

Dneska bych Vám ráda ukázala projekty, které mám momentálně rozpracované.
Takže tu máme kostlivce v podobně modrých háčkovaných čtverečků - začala jsem je háčkovat na začátku roku 2015. Původně to měl být dárek pro Ježíška téhož roku, ale nestíhala jsem a tak jsem přesouvala a přesouvala, ale teď už se pomalu blížím ke konci. Snad je do konce dubna doháčkuji a začnu pracovat na druhém dárku pro Ježíška - což jsou ty fialové háčkované čtverečky. To není až tak velký kostlivec. Ty jsem začala v červenci loňského roku. Vypadat bude stejně jako modrý, takže nebudu muset nic vymýšlet a hezky to okopíruji. Snad to půjde rychleji.
No a poslední načatá věc jsou bílé návleky - pleteno z Merina od Vlnapu. Ty už se blíží také ke konci.

V hlavě mám další dva projekty, které bych co nejdřív ráda nahodila a co nejdříve zrealizovala.
Vlny už mám vybrané - ale o těch třeba zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat