pondělí 10. prosince 2018

Ponožkovka na zbytkovky

V neděli jsem měla chvilku a tak jsem se koukla do krabice na ponožky zbytkovky.
Dodělala jsem poslední pár ponožek a tak jsem chtěla zjistila, jak krabice s klubíčky vypadá. Malinko se krabice na zbytkovky rozrostly.
Takže koukněte, co tam teď mám - toto je stav k prosinci 2018
Několik mini klubíček - ty pošlu možná do školy nebo až jich bude víc, tak upletu něco hodně bláznivého - třeba šátek, ponožky každou jinou. Uvidím co z toho bude.
Tyto klubíčka se dají použít vždy na jeden pár ponožek. Červené melírované bych chtěla já, modro-fialový melír bych udělala té mé cácorce a ty zelené by mohly být pro Myšáka. Zbytek uvidíme na co použiji.
No a poslední foto jsou klubíčka na ponožky tzv. zbytkovky - krásně barevné. Ty má ráda ta moje cácorka a vlastně i mě se líbí.

Oblíbila jsem si nosit pletené ponožky o víkendu doma nebo přes týden do kozaček do práce. Nemusím nosit teplé kozačky, stačí tenčí a z ponožkami je mi krásně teplíčko. Hlavně se mi tam vejdou. Je to úžasné. Mám teplé ponožky a netlačí mě boty. Takže bych ještě nějaké ponožky potřebovala.
Uvidíme co stihnu.

Hledala jsem na blogu, kdy jsem naposled fotila krabici ze zbytkovkami.

Tady máme stav loni v listopadu. Více v odkazu.
 Některá se mi povedlo zpracovat a některá zůstávají stále.

V květnu letošního roku vypadala krabice takto.
 

A v srpnu vypadala takto
 
Mini klubíčka zbytkových vln.
 
Pokud se kouknete pořádně, tak červená a červená melírovaná klubíčka jsou tam stále.
Také jsou tam stále zelený melír a modro fialový melír - ty jsou tam stále neb jsem v syslírně našla ještě po dvou klubíčkách od každé barvi a tak vznikly ponožky a zbyla malá klubíčka.
Do velikonoc bych ráda zpracovala větší klubíčka a pak upletla jeden či dva páry zbytkovek a myslím si, že bude léto a já začnu opět pracovat na ponožkách pro Ježíška. Ponožkovky mám v syslírně stále dost. 

PS:
Škoda, že jsem si dneska ponožky nevzala do práce. Ráno bylo nad nulou a tak jsem si vzala tenčí kozačky, punčocháče, šaty s krátkým rukávem, pletený svetr, bundu a šla do práce. Některý z kolegů zapomněl zavřít v pátek okno. V práci bylo příjemných 10C :-( . Takže ponožky by se dneska v práci hodily. Ještě štěstí, že jsem si vzala ještě pončo. Takže až do 11 hod jsem v kanceláři seděla oblečená ve svetru, přes který jsem měla přehozené pončo a kolem krku maxi šálu. 
Kolega, který přišel v 6:30 pustil všechna topení na max., ale za kancelář se vyhřála až za takové 4 hodinky na příjemnou teplotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat