úterý 18. prosince 2018

Raglánový svetr

Stále pletu, stále pletu a pořád nemám hotovo.
Stav k 10.12 byl tento:

Stav k 18.12.2018 je takovýto:
Ještě chybí oba rukávy. Tak snad to do neděle stihnu do neděle.
Ježíšek se blíží a já nemám dodělaný ještě dárek pro cácorku, ten je ve stavu rozpracovanosti.
Nevím, proč každý rok dodělávám určité projekty na poslední chvíli. Naštěstí už mám vše upečeno (to co jsem chtěla upéct) a tak se můžu v klidu pracovat. V neděli mě čeká jen vánočka a to už je sranda.

Svetr je z vlny Timmy a je pletený na jehlicích č.3,5.
Dárek pro Cácorku je háčkovaný háčkem taktéž č.3,5.

Proč jenom si vybírám takovéto projekty - vím, protože se mi líbí svetry z tenké vlny.
V lednu musím nahodit na můj svetr - tentokrát to budou jehlice č.5.

Tak toto je asi letos poslední příspěvek. Další až příští rok.
Na instagramu budu ale stále aktivní - takže pokud budete chtít vědět, co právě tvořím, koukněte se sem

https://www.instagram.com/rptereza/?hl=cs

Mějte se

Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat