středa 23. ledna 2019

Čepice ušanka ano či ne

Tak dneska něco starého, ale předělaného.
Tyto krásné čepičky jsem pro svoje zlatíčka pletla v roce 2014 - dostali je od Ježíška. V lednu 2015 jsem dopletla nákrčník a šálu.

Po prvním nošení jsem zjistila - nebo lépe řečeno mi bylo dětmi naznačeno, že jim fouká na ouška a tak jsem připletla klapky na uši a vznikly dvě krásné ušanky. Děti je od té doby nosí velkou část zimy. Vlna je Lima od Dropsu. Děti krásně hřeje.
Holčičí fialová je pletená podle návodu na stránkách firmy Drops. Tedy hodně upraveného, neb jsem použila jinou vlnu.
Klučičí hnědá je dle fantazie.
No a letos v zimně mi ta moje cácorka říkala, že na ušanku je už velká a chce čepici bez uší. Takže jsem uši vypárala a malá nosí čepičku dále.
No a co se jim na čepici stále nejvíc líbí - bambule.

Žádné komentáře:

Okomentovat