úterý 8. ledna 2019

Raglánový svetr a pletené ponožky

Tak dneska bych Vám ráda představila poslední hotové projekty za rok 2018.

Prvním projektem je svetr pro manžela.
Nahazovala jsem ho koncem listopadu a 23.prosince jsem ho dodělala.
Je to raglán pletený shora - návod na tento typ svetru najdete na blogu.
První foto ještě nezačištěné.
Druhé foto na mojí maličkosti. Pokud manžel nebude nosit, tak se svetr přesune do mé skříně. Sice je větší, ale to nevadí.
V syslírně jsem našla ještě klubíčka Timmy od SDS.
Svetr je pletený dvojitě na jehlicích č.3,5.
Spotřeba 8 klubíček.

No a druhým projektem jsou ponožky zbytkovky.
Během volna jsem si uvědomila, že Myšák sice ponožky má, ale skoro všechny jsou mu již malé.
Tak jsem vylovila v krabici na zbytkovky klubíčka a pustila se do pletení.
Dětské ponožky se pletou velice rychle, takže za chvilku byly hotové.

Jsou pletené ze 3 barev.
Toto zbylo.
Malá klubíčka dám do pytlíku pidi klubíček a z větších zelených upletu pro Myšáka ještě jedny ponožky.
Ponožky jsem pletla mojí oblíbenou technikou obě najednou od špičky. Návod najdete opět na mém blogu.

No a pak jsem vytáhla klubíčka Alasky a nahodila na svetr pro sebe.
Zatím můžu prozradit, že už chybí jenom rukávy. Pro zvědavé je ochutnávka na mém instagramu.
 
PS: Ještě se můžete těšit na jeden loňský projekt. Sice už je v přehledu projekty 2018, ale více v samostatném příspěvku.

4 komentáře:

  1. Blahopřeji k dokončení svetru pro manžela, jsi borka. Ponožky opět nádhera.
    Těším se na tvé další pletení a tvoření.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem strach, že ho nestihnu doplést.
      V hlavě mám spoustu nápadů, ale času už tolik není. Dva, vlastně tři projekty už mám opět rozpracované a chtěla bych nahodit na další ponožky pro Myšáka. Tak uvidím, kdy je stihnu dodělat. Nejraději bych teď v zimně nedělala nic jiného, než seděla v teple a tvořila.

      Vymazat
  2. Your colourful socks are very nice. I have just knitted with Drops Alaska for my son, and found it very good.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I like this type of socks. And Alaska from Drops is great.

      Vymazat