čtvrtek 28. března 2019

Baby Alpaca Silk a nový projekt

Tak toto je vlna, kterou jsem vybrala na nový projekt.

V syslírně mi leží již nějaký ten pátek a tak přišel čas ji využít. Nutně potřebuji zredukovat zásoby, abych mohla koupit další vlny např. u Vlněných sester - ty mají krásný výběr.
Tentokrát budu plést dvojitě. Už z této vlny jeden svetřík mám, ale pletený jednoduše. Na jehlicích č. 3 to šlo hodně pomalu. Já si ještě k tomu  vymyslela vzorek na zádech - jako páteř a to šlo hodně pomalu.
Uvidíme, jaká bude spotřeba. Snad nebudu muset dokupovat klubíčka. Na ten předchozí mi stačilo 6 klubíček - ale je pravda, že to bylo jednoduše.


3 komentáře:

  1. To bude určitě hezký svetřík.Tuhle barvu mám ráda.Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nebude pro moji maličkost, ale pro tu moji cácorku. Zrovna včera jsem říkala, že se mi ta barvička líbí a ona na to, že kdo dřív přijde toho je.
      Prostě moje zlatíčko.

      Vymazat
  2. Nádherná barvička. Moc se těším na svetřík.
    Krásnmé jarní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat