pátek 1. března 2019

Jen tak

Tento příspěvek jsem chtěla napsat již včera, ale pak jsem si uvědomila, že měl blog narozeniny a tak jsem ho přesunula na dnešek.

Co mi poslední dobou udělalo radost?

Tak nejvíc počasí - jarní počasí s odpoledními teplotami kolem +15C, možností jít si sednou do zahrádky, plést a pozorovat přírodu.

Jen tak ze zvědavosti jsem si prohlédla zpětně blog a zjistila jsem, že přelom únor/březen na zahrádce byl krásný. Teploty asi nebyly tak vysoké jako letos, ale krokusy již kvetli. Jaro už se pomalu, ale jistě blíží.

Další co mi dělá radost je fakt, že už prádlo nemusím věšet ve sklepě, ale můžu ho dát na balkon. Miluji vůni prádla provoněnou větrem.

Také mi radost dělají děti, které mohou trávit daleko více času venku (a tím pádem i já tam můžu sedět, odpočívat a plést neb přes týden na zahrádce nepracuji). Poslední dobou dokonce jen v mikinách.

Včera jsem uvařila 30 švestkových knedlíků - zlatý mrazák. Miluji jednoduchá jídla. Každý den si nosím jídlo do práce a tak neustále přemýšlím, co uvařím. Dneska budu mít vynikající oběd.

Také jsem doma začala večer pálit svíčky. Tchyně to dělá několik let. Já se bála, ale teď si každý večer zapálím svíčku a cca 30 min odpočívám. Je to úžasné.

No a nakonec pár fotek ze středy.
Po práci jsme s dětmi vyrazili do nedalekého lesíka pro mega šišky. Já v kozačkách a vlněném kabátě a s kabelkou přes rameno. Nebyl čas se jít domů převléct.
V lesíku bylo nádherně. Sluníčko svítilo, ptáci zpívali, jenom ty šišky ještě nespadly. Stále byly na stromech. Budeme muset o víkendu podniknout další výpravu na šišky.
 No a na jaké - na ty veliké, které máme od loňska nad schody.
 Jsou opravdu krásné. Líbí se mi mít doma přírodní výzdobu.
Poté rychle převléknout a ještě na chvilku na zahradu. Krokusy už vylézají a pomalu rozkvétají. Za pár dní budou mezi růžemi koberce těchto krásných poslů jara.
No a já jsem si chvilku sedla z jehlicemi v ruce. Toto jsou ponožky pro tu moji Rozárku. Jsou jedním ze tří rozpracovaných projektů.
 Doufám, že víkendové počasí se vydaří a já budu na zahrádce trávit více takových chvilek.



4 komentáře:

  1. Terezko, krásná ponožkovka, co je to zač, prosím?
    Taky máš pocit, že sluníčko, ptáčky a nyní už sem tam poupátko hodně dobíjí baterky?
    Krásné dny přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, je to Sportivo od Vlnapu. Kupovala jsem ho před lety v akci. Tehdy prodávali balíček 6 klubíček/3 barvy za 150 Kč. Nazvali ho Barevné překvapení. Potřebovali se zbavit klubíček. Jinak koukni na stránky Vlnapu, možná tam bude nějaká akce a když né, tak se dá vybrat i z jejich nabídky Sporiva. Nemají špatné barvičky a cenově je to taky OK.
      Tereza

      Vymazat
    2. Díky moc, Terezko.
      Krásné dny(tady leje se sněhem, šíleně fučí)
      Nahodila jsem další ponožky a když jsem měla hotové špičky, přiběhl synek a pravil: Jé, maminko, ty pleteš podplšenku:-)
      Bohunka

      Vymazat
    3. Děti jsou zlatíčka. Myslím, že tuhle hášku měl naš Myšák také.
      T.

      Vymazat