čtvrtek 2. května 2019

Květnová akce firmy DROPS

Tak jsem se nesekla. Mají stejnou akci jako loni. A to na vlněné příze.





 
 foto půjčeno ze stránek Ganella
No a které vlny si můžete koupit? V akci jsou skoro všechna klubíčka, která obsahují vlnu.
Například Air, Alaska, Alpaca, BabyAlpacaSilk nebo třeba Lace.
Sleva je opět po celý květen.
Asi objednám - jedno klubíčko Lace - abych si byla jistá, že svetr bude OK, ještě vyberu barvu a nejspíš budu muset doobědnat BabyAplacaSilk - nevím, zda klubíčka stačí na svetr pro cácorku, ale do konce měsíce je čas.
Jo, když jsem říkala mojí mamce, kolik stojí jedno klubíčko, tak se zděsila. Dát 100Kč za klubíčko BabyAlpakySilk je docela dost. Když spočtu, že cácorka má svetr pletený dvojitě, zatím jsem spotřebovala 8 klubíček a ještě dvě možná budou třeba, tak svetr pro skoro 11 letou holčinu vyjde na 1000 Kč. To je pak síla. Jenže já si myslím, že když jsem vlny kupovala, tak klubíčko stálo něco kolem 80 Kč, ale i tak je cena vysoká. No jo, jenže za kvalitu se platí a já doufám, že jí svetr hezkých pár let vydrží.

No a co Vy? Budete objednávat v této akci. Možná ještě koupím dětem nějakou vlnu na zimní svetr - tu v syslírně prostě nemám.

Mám tam jen ponožkovku, Lace a nějaká klubíčka BabyAlpacaSilk a pak něco  vypáraného a ještě pár klubíček Merina od Vlnapu. Chtěla bych co nejvíc klubíček zpracovat, ale plánů je hodně a času na tvoření je teď čím dál tím méně.

2 komentáře:

  1. Krásná klubíčka, objednávalo by se, ale raději bych aspoň trochu zpracovala domácí zásoby(a že jich je).
    Terezko, myslím, že s nepletařkami nelze hovořit o cenách klubek, často slyším, kolik stojí svetr u vietnaců či v sekáči. Pletu pro radost, že. A s láskou. Je to relax, veliká láska a ještě přinese někomu radost a užitek.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je pravda, že když někomu řeknu, že mě třeba vlna na svetr s kašmíru stále skoro 3000 Kč, tak si ťuká na čelo, ale ten pocit, když ho mám na sobě je k nezaplacení. Hlavně mi vydrží leta a né jako ty od větnamce.
      S mamkou to je tak, že klubíčka již léta nenakupuje a tak neví, kolik co stojí. Když ona pletla, tak byl jen akryl. Ale mamka je v pohodě. Jen jí to trošku překvapilo, za to ostatní v rodině a mimo ni mi říkají, že jsem blázen kupovat takto drahou vlnu. Já mám ale na rozdíl od nich kvalitní vlněný svetr, ve kterém ně není zima, nepotím se a vydrží mi x let, když se o něj budu starat. Např. loni jsem ještě o Vánocích nosila pletený svert (50%akryl/50% merino) a tenkou prošívanou bundičku, zatím co švagrová nosila zimní bundu a bylo jí zima. Prostě nepochopí, že svetr od větnamce ze 100% akrylu není to pravé.
      No a zásoby redukuji také. Chtěla bych si objednat, ale prostě zpracuji to co mám doma. Já mám hlavně ponožkovku.
      T.

      Vymazat