pondělí 20. května 2019

Nový projekt, ale který

Včera jsem dodělala cácorkce svetr - o něm ale příště více.
No a jakmile jeden projekt dokončím, tak obvykle hned nahodím na další. Ráda bych si upletla na léto svetr. Původně jsem myslela, že budu plést z Lace od Dropsu, ale nějak jsem to přehodnotila a ze syslírny vylovila klubíčka BabySilkAlpaky.
Barvičky jsou vanilková a mentolová. Nevím kterou, asi vyhraje vanilková. Obě barvičky ještě z fialovou, kterou jsem použila na svetr pro cácorku, mám v syslírně již několik let. Objednávala jsem v době, kdy jsem netušila, že Drops dělá akce na vlnu každý rok. Tehdy bylo klubíčko v akci myslím za 80 Kč - teď ho mají za 100 Kč.
Asi si udělám stejný jako má ta moje cácorka. Jen o krapet větší.

No a také již přemýšlím nad dárky pro Ježíška. Pomalu začnu vyrábět. Tyto modré klubíčka nejspíš použiji na pruhovaný svetr pro sebe nebo možná pro toho mého Myšáka.
Myslíte si, že petrolejová modrá se hodí pro kluky?
Nebo upletu šálu, a čepici.
Nebo si upletu pro sebe petrolejovou čepici, a pro prcka modrou. Ještě uvidím.
Jsou to klubíčka Merina od Vlnapu. 

Dále  jsem vytáhla další klubíčka Merina od Vlnapu, tyto jsou v holčičích barvičkách.
Růžová klubíčka a bílé pro jednu neteř na čepici a nákrčník. Je světlý typ a blondýnka, tak si myslím, že jí tyto barvičky budou slušet.
Pro druhou neteř jsem vybrala zbytek - tedy červená klubíčka na čepici a zbytek červené, oranžové a dva odstíny žluté na nákrčník.
Druhá neteř je tmavovláska a i tmavší typ.
Je zvláštní, jak můžou být sestry tak rozdílné. Jedna blondýnka, druhá tmavovláska. Jedna stále snědá, druhá přes zimu vybledlá.

Tak možná ještě nahodím na čepice a nákrčníky. Chtěla bych toho co nejvíc stihnout do konce listopadu, abych letos prosinec měla odpočinkový.
Ale jak se znám, tak budu tvořit i dva dny před Vánocemi.

Žádné komentáře:

Okomentovat