pondělí 9. prosince 2019

Druhá adventní neděla

Tak máme za sebou druhou Adventní neděli a ......
Včera jsme zapálili druhou svíčku na adventním věnci. Foto věnce dělala ta moje cácorka v pátek před první adventní nedělí.
Věnec stejně jako loni tak i letos ho dělala ta moje cácorka.


Výzdoba nad schody je letos jednoduchá - žádné ozdoby, žádné mašličky. Jen zelená větev a větev břízy nastříkaná na bílo s flitry (nebo co to je). Kupováno na Vánočním jarmarku.
Takto to vypadá, když je tma.
No a takto vypadá za světla (no světla, ono tam moc světla není, takže foceno s bleskem, aby bylo něco vidět).
 No a v obýváku mám také větev zelenou a bílou. Lotos u nás vládne jednoduchost (tak jako každý rok).

No a Myšák ve volném čase vytvářel řetěz. Jak je dlouhý netuším, ale máme ho dvojitě na jedné celé zdi v chodbě.

O víkendu jsem se nenudila - upekla jsem 4 druhy cukroví - ještě dva budu péct. Pomáhala jsem manželovi se střechou na přístřešku a tak dneska nemůžu chodit a zvednout ruce. Do toho mi oznámil, že nám v lednu propadá řidičák, takže ještě musím do tohoto týdne narvat návštěvu úřadu (a to máme jednu besídku a děti několik kroužků, z kterých je musím vyzvednout). No nevím, jestli se z toho nezblázním.
Dále ještě musím doplést ponožky pro taťku k Ježíšku. Koupit ještě pár dárků a možná ještě jeden či Mám na to ještě 14 dní/14 večerů. Tak uvidíme co stihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat