úterý 17. prosince 2019

Poslední ponožky pro Ježíška

Tak toto jsou opravdu poslední letošní ponožky - a nejenom pro Ježíška.
Tyto jsou pro mého taťku.
No a když fotím ponožky, tak fotím jak jinak než v pletených ponožkách.
No a tady máme hezky všechny letošní ponožky pro Ježíška hezky pohromadě.
Letos jsem jich upletla jenom 6 párů a celkem jsem letos upletla 10 párů ponožek.
Loni to bylo jen 14 párů pro Ježíška.
Letos jsem místo ponožek pro neteře a sestru upletla set - nákrčník, čepice a bezprstové rukavice.

No a ponožky jsem pleta jak jinak než na jedné kruhové jehlici od špičky. Návod najdete u mě na blogu.
Je to Sportivo od Vlnapu, barvička č.10197.

Začala jsem k ponožkám psát i čísla barviček, možná se někomu budou hodit. Na stránkách Vlnapu jsou sice vyfocená klubíčka, ale již ne hotové ponožky, tak pro lepší představu toho, jak vlastně ponožky můžou vypadat.

Koupila jsem od této barvy  3 klubíčka - napřed jedno a pak dvě. No a co mi zbylo - dvě pidi klubíčka, která se nedají použít ani na zbytkovky. Což je škoda neb zbytkovky pletu docela ráda.

Syslírna ponožkovky se mi letos zmenšila opravdu jen maličko. O tři celá klubíčka a pak jsem zpracovala zbytky .

No a co chystám dále?
Mám nahozeno na svetr pro tu moji cácorku a ještě jsem vyhrabala v syslírně modrou Alasku, ale o té až příště.

Přesně za týden je Štědrý den, už máte vše nachystané?
Já mám hotové cukroví a začala jsem balit dárky. Ještě dva musím dodělat, ale to snad za týden stihnu.

Krásný poslední adventní týden.


Žádné komentáře:

Okomentovat