úterý 13. října 2020

Jedna sukně a tři nové svetry

 Jedna stará sukně po mamce - cca 42 let a tři nové svetry na podzim/zimu.

Černý s kruhovým sedlem pletený z dvojité Lace od Dropsu.
Modrý pletený z trojité Lace od Dropsu - podle návodu.
No a nakonec béžový pletený z Lace a dvojité KidSilk od Dropsu. Taktéž podle jejich návodu.
No a ještě jednou modrý, kde krásně vynikne raglán.
Zatím jsem neměla moc příležitost svetry vytáhnout neb opět začal řádit covid-19 a mi máme nařízený Homeoffice. Takže místo svetru a sukně doma sedím u PC v domácím oblečení. No a od zítřka na 3 týdny zavřou školy a tak si to budeme s dětmi doma užívat. Já budu pracovat a oni se snad budou učit. Ještě štěstí, že v těch 3 týdnech jsou i týden prázdniny a já mám 2 dny dovolenou.
Tak snad budeme alespoň moc jet na výlet. 
Už několik let jim slibuji podzimní Boubínský prales. Tak snad to vyjde letos.

Letošní rok je nějaký zvláštní. Uvidíme co nám ještě přichystá.

Žádné komentáře:

Okomentovat