pátek 22. ledna 2021

První ponožky roku 2021

 Už dlouho jsem se nepřipojila k žádnému KALu. Většinou jsem pletla KAL s Vlněnými sestrami, když pletly šátky. Poté jsem jen obdivovala návody, ale nikdy se nepřidala. Svetry nebo tuniky byly sice krásné, ale já bych je nevyužila. Líbí se mi barvené vyplétané svetry, ale do práce se u nás bohužel moc nehodí. 

Letos se ale přidám ke KALu s Upletusi. Radka na letošek vyhlásila celoroční ponožkový KAL. Uplést každý měsíc alespoň jedny ponožky a to nejlépe pro sebe.

Tento KAL se mi líbí a tak dnes Vám představím LEDNOVÉ ponožky.





Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou technikou obě najednou od špičky na jedné kruhové jehlici. Návod najdete u mě na blogu. Použila jsem Sportivo od Vlnapu ze syslírny. Ponožky jsem upletla tentokrát vyšší, abych je mohla nosit do zimních kotníkových bot.

Už jsem z této vlny pletla jedny a to Vánoční pro mamku. No a na jedny ještě mám. V syslírně jsem měla dvě kubíčka od této barvy.


Žádné komentáře:

Okomentovat