pátek 14. ledna 2022

Předělávky pro rok 2022

Tak jako loni, tak bych i letos některé svoje staré projekty přepleta. Loni jsem stihla ze čtyř projektů jen tři. Jeden jsem tak přesunula na letošek.

No a které to jsou pro letošek?


Jako první máme háčkované šaty, které jsem si myslela, že předělám loni. Bohužel na ně nedošlo. Tyto šaty jsem si uháčkovala v roce 2013. Měla jsem je na sobě snad 3x. Strašně se mi líbily na obrázku, ale mě prostě nesedí. To nejsem já. Krajkové háčkované šaty nejsou nic pro mě. Vzhledem k tomu, že mi už tak dlouho leží v šatníku tak rozpářu a upletu něco jiného. Možná to bylo tou barvou, třeba kdyby byly černé nebo tmavomodré tak bych je možná nosila, ale prostě jsem je chtěla co nejdřív a u nás v galanterii měli jen tuto barvičku tak jsem ji vzala. Ale možná bych ani v jiné barvě šaty nenosila. No nic, rozpářu a bude něco jiného. Už tak nějak mám v hlavě, co bych z toho chtěla uplést/uháčkovat.


Jako druhý je svetr z Lace od Dropsu. Pleta jsem ho v roce 2015 na jehlicích č.3 jednoduše. Je krásný, lehký, ale moc nehřeje, profoukne. Našla jsem v syslírně ještě jedno klubíčko. Svetr jsem pletla jednoduše. Takže rozpářu a budu plést dvojitě. Snad mi to na svetr vyjde. Původní svetr byla spotřeba jedno a kousek přadena. Takže napřed upletu rukávy a pak tělo. Kdyby nezbylo, může být svetřík kratší. 

Jinak z Lace mám již několik svetříků a jsou super. Jenže jsou pletený dvojitě. No chybymi se člověk učí. 


Jako třetí adept na předělání jsou svetrošaty. Ty jsem pletla v roce 2020. Bohužel se šaty malinko vytáhly a mě jsou dost velké - hlavně v okolí výstřihu. Takže přepletu buď opět na sevtrošaty nebo letní svetřík. Vlna i barvička jsou úžasné. Uvidíme co z toho bude. Chybou bylo, že jsem tentokrát nepletla raglán, ale kruhové sedlo a to metodou pokus a omylu. Raglán je prostě raglán. 


No a jako poslední je zapínací svetr pletený v roce 2019. Ten byl málo nošený. Jako zapínací svetr se mi pod bundu či kabát nevešel a jen tak jsem ho moc nenosila. Takže už je vypáraný a nahodila jsem na jiný projekt. Bude podobný, ale jiný. Už mám tak půlku upletenou. Tento projek jsem začala hned po vánocích. Tedy párat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat