úterý 4. ledna 2022

Projetky 2021

Dnešní příspěvek je moje zhodnocení kreativního roku 2021. Hned první dva projekty jsou ještě z roku 2020, ale vkládala jsem je až v lednu 2021.

Už se to u mě stalo tradicí, že na začátku nového roku bilancuji ten předešlý kreativní rok. Takže ani letos neudělám vyjímku.

Již několikrát se mi tento systém osvědčil, když jsem něco hledala. 

Takže co jsem tento rok stihla udělat.


Leden

Deky pro moje zlatíčka - došité v prosinci 2020, ale vložené až v lednu 2021


Čepice pro mou maličkost


Prní letošní projekt - pletené šaty


Ponožky pro mou maličkost


Únor

Šátek pro mou maličkost


Dvoje ponožky - jedny pro mou maličkost a druhé pro babičku


Březen

Svetr pro mou maličkost


Pnožky pro mou maličkost


Duben

Dubnové ponožky pro mou maličkost


Svetr z ponožkovy pro mou maličkost

Květen

Ponožky pro mamku

Svetr pro mou maličkost

Ponožky pro mou maličkost


Červen

bezprstové rukavice pro paní učitelku 


ponožky pro mou maličkost



Červenec

Ponožky pro mého taťku


Raglánový svetr s 3/4 rukávem


Srpen

Ponožky pro mou mamku


Raglánový svetr pro dceru


Září

Baktus pro mou maličkost

Ponožky pro mou maličkost


Říjen

Ponožky pro neteř


Listopad

Vypadá to, že jsem nic neupletla, ale upletla. Jen jsem neměla čas to v listopadu vložit. Upletla jsem pro sebe čelenku, bezprstové rukavice a ještě listopadové ponožky. Budu postupně vkládat v prosinci.

Prosinec

Listopadové ponožky

Čelenka pro mou maličkost

Bezprstové rukavice pro mou maličkost
Prosincové ponožky pro neteř
Čepice pro syna
Svetr Anker's Cardigan - My Size pro mou maličkost


Prosincové ponožky č.2 pro mého tátu
Čepice pro dceru

Svetr pro mou maličkost




No a to je vše, co jsem v roce 2021 vytvořila. Už se těším na další projekty roku 2022.


Už teď mám na jehlicích nahozené 2 projekty. Oba jsou nahazované během Vánoc. 
Letos jsem toho stihla opravdu hodně a to:
8 svetrů různých velikostí 
díky KALu jsem upletla 14 párů ponožek
2 šátky
2x bezprstové rukavice
1x čelenka a
2x čepice

Uvidíme co stihu uplést v roce 2022. Už teď mám v hlavě spoustu plánů, co bych ráda nového do šatníku. Také letos bych ráda přepletla nějaké starší projekty, které z různých důvodu nenosím. Vlna je kvalitní a aby jen tak ležela v šatníku, protože projekty už nenosím, tak to je škoda. Budou z ní krásné nové projekty. Možná nakoupím i nějakou novou vlnu, ale to je ještě ve hvězdách.


Žádné komentáře:

Okomentovat