pátek 11. března 2022

Opožděně aneb narozeninový příspěvek má zpoždění

 Úplně jsem zapomněla na narozeniny tohoto blogu, takže:

Milé čtenářky

rok se s rokem sešel a můj blog vstupuje do své 9 blogerské sezóny. Čas nelze zastavit.

Nelze spočítat, kolik času jsem strávila focením, psaním a vkládáním příspěvků na blog. Byl to ale příjemně strávený čas. Odměnou za moji práci jsou Vaše milé a krásné komentáře a za to Vám moc děkuji.

Část loňského roku jsme opět nedobrovolně strávili doma - výukou svých dětí, prací z domova a hlavně tvořením.

Loni jsem se přidala k celoročnímu ponožkovému KALu a byl to úžasný rok. 

Bohužel času na tvoření je čím dál tím méně, ale letos bych ráda dotáhla do konce pár předělávek. Snad se mi to povede.

Přeji Vám všem krásný den a už aby bylo jaro, dalo se sedět na zahradě a kromě zahradničení i plést.

Tereza


2 komentáře:

  1. Milá Terezko, zase už rok? To neskutečně letí. Děkuji za tvůj blog a tvé psaní. Přeji aspoň trošku času na tvření i na blog. Moc ráda k tobě chodím. Tvé ponožky na kruhové jehlici nemají konkurenci.
    Krásné jarní dny plné sluníčka a pohody.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat