úterý 21. června 2022

Svetr Anker's Cardigan - My Size podruhé

Po dlouhé době opět něco nového z mého tvoření.

Vypadá to, že jsem nic od března nedělala, ale krom tohoto svetru pleteného na jehlicích č.3 jsem nahodila na další svetr - opět na trojkách, pletu ponožky pro manžela a mám rozdělanou vestu pro dceru.

Nějak jsem opět nahodila na více projektů. Také teď se více než pletení věnuji čtení. Potřebovala jsem přečíst tu hromádku knih, kterou jsem měla od Vánoc u postele. 

No a co jsem vlastně konečně dopletla? Je to svetr podle Petiteknit - Anker's Cardigan - My Size. Tento je druhý v pořadí. První jsem dokončila již v prosinci.

Tento je pletený na jehlicích č.3 a pletla jsem z ponožkovky Vandy od Vlnapu. Zbytek z háčkované deky pro tu moji cácorku. Barvička je zachycena zde na poslední fotce. 




Svetr jsem měla hotový již v květnu, ale chyběly knoflíčky. Takže jet nakoupit knoflíky, přišít a vyprat mi trvalo docela dlouho.
Bohužel se mi praním svetr opět vytáhl. I když jsem ho prala v ruce, sušila na rovno. Prostě se opět vytáhl. Takto se mi to stalo s tímto svetrem - pleteným také z ponožkovky na jehlicích č.3. Svetr byl myšlený jako domácí, takže je mi to celkem jedno. Lepší delší než kratší, ale poučení pro příště. Neplést svetr z ponožkovky na jehlicích č.3. Vytahuje se. Raději plést z jiné vlny než ponožkovky. I když mám ještě pár klubíček stejné barvy, tak třeba tentokrát budu plést dvojitě a nestane se mi to.


Žádné komentáře:

Okomentovat