čtvrtek 23. prosince 2021

Svetr Anker's Cardigan - My Size

 Tak konečně mám hotovo. Poslední ze 7 rozdělaných projektů, které jsem nahodila v červnu.

Je to Anker's Cardigan - My Size - návod od Petiteknit. Svetr se pletl úžasně. Napřed jsem tedy nahodila na svetr Early Autumn Cardigan - mám ho již ve žluté a chtěla jsem v černé. Jenže místo Nepalu jsem použila Malabrigo Rios a nebylo to ono, takže jsem celé tělo párala a pak nahodila na jiný. Také mi to trvalo hodně dlouho, než jsem ho dopletla. Je ale hotový. Mám další propínací černý svetr. Ten první se mi pomalu ale jistě začíná rozpadat. Pletla jsem si ho v roce 2016 z vlny Timmy. Je dost tenká a tak se mi některá vlákna překlesala. Budu ho muset zašít. 






PS: Vyfotit černý svetr je umění, které ještě neovládám.


Žádné komentáře:

Okomentovat