středa 29. prosince 2021

Prosincové ponožky č.2

Na začátku letošního roku jsem se přidala k ponožkovému KALu2021 s Upletusi. Dnes bych Vám ráda představila ponožky za měsíc Prosinec č.2.

Tyto ponožky jsme pletla pro Ježíška. Dostal je můj táta. Jsou to také poslední letošní ponožky.




Pleteno moji oblíbenou technikou od špičky obě najenou na jedné kruhové jehlici. Návod najdete u mě na blogu.

Vlna jako obvykle Sportivo od Vlnapu. Zásoby v mojí syslírně se pomalu, ale jistě redukují. I když jsem zjistila, že Sportivo je zatím jediná vlna, která se hned tak neprošoupe. Některé letošní ponožky pletené z jiné vlny se mi už pomalu, ale jistě na patách prošoupávají.

Takže až všechny zásoby Sportiva zmizí, vyzkouším ještě Fabel od Dropsu a pak nakoupím nejspíš opět Sportivo.

Žádné komentáře:

Okomentovat