úterý 28. května 2013

Vyšívaný ubrus

Nedávno moje Rozárka objevila mezi ubrusy tento skvost. A hned ho dala na stolek v obývacím pokoji. Hrozně se ji líbil. Mám ho už dlouho, ale nedávám ho. Je mi ho líto. Dostala jsem ho od maminky a té ho dělala její babička. V dnešní době už se ručně vyšívané ubrusy nevidí. No a tento mi připadá opravdu nádherný. Byla by škoda ho umazat. No ale zase na druhou stranu, když bude pořád zavřený v šuplíku tak ho nikdo nebude obdivovat. Asi udělám kompromis a jednou za čas ho na stolek dám. Naštěstí u stolku v obýváku moc často nejíme.
Řekla bych, že může být starý tak 70 let.


2 komentáře:

  1. Je moc hezký a léta na něm nejsou znát. Barvy má nádherné:-) také mám ráda ruční práci a schraňuji pár věcí, které mi vyšívala moje babička. Hezký večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, barvy fakt nádherné. Aby nepustili tak peru ručně ve studené vodě.

    OdpovědětVymazat