pátek 6. září 2013

Nové polštářky

Takto  vypadal náše sedačka poslední měsíce






Když jsme sedačku kupovaly, tak nám k ní udělali dva polštářky - vybrala jsem hnědé z kytkami.
Pak přibyl ještě další žlutý.
No a loni jsem koupila v Ikee dva velké se zeleným povlakem.
Chtěla jsem povlaky střídat, ale nějak jsme  neměli cestu do Ikee a ani jsem neměla chuť shánět látku.
Až minulý týden jsem v Tchibo objevila tyto látky. Koupila jsem si je a ušila zatím dva oboustranné polštářky.
Jedna strana puntíková, druhá kytičková.
Sice se mi na sedačce líbí více zelená barva, ale bylo by to docela nudné mít pořád zelenou.
Ještě ušiji jeden menší na žlutý polštářek a budu spokojená.
Teda jen do té doby, než objevím nějakou zelenou látku s kytkami. Pak budu opět šít a zvelebovat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat