pátek 13. září 2013

Nové vlny




Minulý týden jsem po dlouhé době zavítala na stránky Vlnapu.
No a i když jsem si říkala, že nebudu kupovat žádnou vlnu, dokud nespracuji ty co mám, tak jsem prostě neodolala.
Koupila jsem si v Tescu ve výprodeji rukavice.
Barevné. Tak hned jsem si objednala merino v té samé barvě, co je použek na  rukavicích.
Prostě mě černá v zimně nudí, tak alespoň malé oživení.
Pak měli v akci ponožkové vlny - Barevné překvapení.
Jedno klubíčko vyšlo na 30 Kč - běžně stojí 90 Kč.
Tak jsem si hned balíček objednala.
Začla jsem plést ponožky, ale barvičky jsou tak úžasné, že možná si upletu šál.
Obzvlášť ta zelená.
No a nakonec vlny Yetty na zimní čepice.
Pro Rozárku kombinace modré, pro Mišáka béžovo/hnědá no a nakonec jedno černé - pro mě.
I když jsem psala, že černá mě nudí, tak k jedné zimní bundě se prostě jiná nehodí a potřebuji mít jednu opravdu teplou.
Tak a teď jen začít plést.

Žádné komentáře:

Okomentovat