středa 12. listopadu 2014

Metalouse tak trochu jinak aneb YARN ALONG 22

Knížky čtu stále stejné.
Mám méně času na čtení,
zato více tvořím.
Nedávno mi došla objednaná knížka Dárky a hračky od Dekoru.
Malá už má vybráno,
co vše by chtěla udělat.
Jenom kdyby bylo více času.
Knížečka se povedla,
je tam spousta nápadu pro šikovné maminky, babičky či tetičky.
Ať už háčkované, pletené či šité.
Radost pohledět.

No a dnes budu bilancovat pletení Metalouse.
Když Metalouse na svém blogu vystavila Vevka - tu a tu,
věděla jsem,
že takový šátek jednou musím mít.
Když  pak vložili na svůj blog Vlněné sestry český návod,
hned jsem si ho stáhla a uložila mezi ostatní projekty,
které bych jednou chtěla realizovat.
Jenže jsem pořád měla něco rozdělaného,
něco jiného v hlavě co mělo vždy přednost před tímto projektem.
Vždy pro někoho jiného,
jenom né pro mě.
Na  mě platí přísloví:

Kovářova kobyla chodí bosa.

Naštěstí příležitost k upletení Metalouse na sebe nenechala dlouho čekat.
Připojila jsem se v září k projektu KAL aneb pojďme spolu plést - Metalouse
Měla jsem ho poměrně brzy hotový.
Už ke konci října byl hotov.
Povedl se mi.
Jenže když ho viděla ta moje cácorka,
tak hned že chce taky takový.
Zbylo trochu samovzorovací ponožkovky,
také šedé jsem měla jedno klubíčko
a tak jsem se pustil směle do vyrábění.
Upletla sem jí také její vlastní Metalouse, ale tak trochu jiný.

Doufám, že Stephen West nebude zlobit.
Já jsem si totiž jeho návod upravila.
Přece jenom plést velký Metalouse pro 6 letou cácorku by asi nebylo ono.
Tak jsem ho trošku zmenšila.
No a na světě byl dětský Metalouse.
Spotřebovala jsem všechnu  samovzorovací přízi (asi 50g) Jawoll Magic Dégradé od firmy Lang.
Šedá  Fabel uni color od firmy Drops mi zbyla,
ale ta se upotřebí na dětské čepičky.
Takže tady je  můj upravený dětský METALOUSE
No a tady je máme pěkně oba pohromadě.
Maminky a Rozárky.
Krásný zbytek dne.


3 komentáře:

  1. parádní, oba dva, hlavně ten baby metalouse....
    a myslím, že zlobit se nebude nikdo

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi vymyslela a upletla moc hezky:-) Budete s dcerou stejné:-) a to se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádherný set:-)) paráda, Stephen by měl radost:-)
    K

    OdpovědětVymazat