pondělí 24. listopadu 2014

Pomalu se blíží Adventní čas a Vánoce

Pomalu se blíží první adventní neděla a za chvilku tu budou Vánoce a já nestíhám.
Mám toho ještě tolik v plánu udělat a tak málo času.
No ale na druhou stranu jsem toho zase o víkendu docela dost stačila dodělat.
Za prvé
dodělala jsem šálu pro starší neteř - ta je tak z 95% hotová.
Musím jí ještě začistit a našít ozdobičky.
To mě čeká ještě také na již hotovém baretu.
Nějak jsem na to zapomněla.
Každá holka tam bude mít něco jiného,
aby si je poznali.
Za druhé
Jsem nahodila v pátek na šálku pro druhou neteř.
V neděli jsme byli na návštěvě u babičky a samozřejmě pletení jsem si vzala sebou.
Takže kus mám hotovo.

Za třetí
Jsem dodělala to co jsem potřebovala pro další tvoření.
Ještě minulý týden jsem to neměla hotové.
Snad se to bude líbit.
Podrobnosti až to bude opravdu hotové.
Zatím stále ve fázi přípravy,
ale už se to pomalu ale jistě blíží do finále.

Za čtvrté
Jsem v sobotu odpoledne nahodila na první svetr,
který dostane malý pod stromeček.
Ještě že mám tu syslírnu.
Vlna je Sport od Vlnapu
kupovaná pro strejčka příhodu v únoru.
No a jak se teď hodí.
Neustále si říkám,
že nebudu kupovat nové vlny od Vlnapu
že spotřebuji ty co doma mám
a pak koupím např. od Dropsu,
ale stále to porušuji.
Je to asi taková zavilost všech pletařek.
Když vidí nějakou vlnu,
která se jim líbí tak ji koupí
a využití si najde později.


Za páté
Jsem dodělala část rukavice pro návod  na háčkované palčáky.
Pokusím se to dát co nejdřív dohromady a konečně to i vložit na blog.

Za šesté
Ještě mě čeká nahodit jeden svetr pro tu moji malou princezničku.
Vlna opět Sport od Vlnapu.

No a za sedmé
Ještě chci stihnout uháčkovat čepičky a šálky z vlny,
kterou jsem si nedávno koupila od Dropsu.

No a to ještě chci stihnout udělat alespoň 4 nové ozdoby na stromeček.
No a možná podle času ještě i další věci.

Přeji všem krásné Vánoční tvoření.




2 komentáře:

  1. Tak na ty palčáky se těším a čekám. I když nečinné čekání to není! Už jsem jeden palčák a skoro druhý na krátkých jehlicích upletla. Ale byl to boj! Až budu mít návod od Tebe, na pletené odklápěcí ,půjde mi to jistě jedna básen. A Ty teda jedeš, tolik krásných šál, baretů a ještě svetříky. Myslím, že Ježíšek udělá u Vás všude velkou radost. A to teploučko pak! Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Kdepak, syslírna a předsevzetí, to je mor:D
    Ale ten svetr za to stojí!

    OdpovědětVymazat