pondělí 15. prosince 2014

Opět nové vlny

Všichni si 1.ledna dáváme nějaká předsevzetí.
Někdo, že přestane kouřit,
jiný, že začne cvičit,
někdo změní životosprávu,
nebo že se bude učit jazyky.
Každý má nějaká svá předsevzetí.
Já si je od jisté doby nedávám.
Protože vím, že je prostě nesplním.
Pro letošní rok jsem si na sebe vymyslela něco jiného.
Žádné předsevzetí, ale postupné zpracování syslírny a omezení nákupu nových vln.
Nazvala jsem to PROJEKTY 2014.
Rok sice ještě neskončil,
ale můžu říct už teď, že jsem něco zpracovala,
ale zároveň jsem syslírnu doplnila.
Nákupy jsem sice omezila,
ale přesto jsem během roku nějaká ta klubka koupila.
Hlavně na projekty, na které nebyly v syslírně vlny,
ale také něco do syslírny.
Hlavně  vlny od firmy Drops.
Letos měla opravdu dobré akce.
V pátek  dorazil další balíček vln.
Šedý Fábel na baret k šátku Metalouse,
no a pak ještě Delight na další dva Metalouse - jeden pro mě a druhý pro sestru.
Syslírna nesyslírna prostě jsem si musela udělat radost.
Občas si každá z nás zaslouží koupit něco hezkého pro sebe či na sebe.
Tak nějak jsem si řekla,
že si občas radost udělám a nějaká ta klubíčka si koupím.
Nekouřím, nepiji, karty nehraji :-)) tak co.
Kdybych kouřila, tak za rok prokouřím víc peněz,
než za kolik jsem nakoupila klubíčka.
No a ještě si neničím zdraví.
Takže milé tvořilky.
Pokud si něco koupíte nemějte výčitky.
Udělaly jste si radost a to je hlavní.
Krásný 3 Adventní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat