čtvrtek 18. prosince 2014

Vlny od firmy Drops

Tak mám další nové vlny.
Letos už opravdu poslední.
Hořčičnou Alsku, vřesovou a světle hnědou Limu.
Přivezla mi je včera kamarádka,
která bydlí kousek od Plzně a pracuje v Plzni.
Limu jsem potřebovala na dokončení dárku pro děti k Ježíšku,
i když se obávám, že stihnu pouze čepice
a děti dostanou balíček s vlnami a obrázek toho,
co z toho bude muset  maminka uplést.
Čas neúprosně běží a nemám vše hotové.
Pletu večer až když do žehlím, do klidím a hlavně až děti usnou.
Aby také měli nějaké překvapení.
No a hořčičná je pro mě na baret a nákrčník.
No a proč právě vlny z Plzně,
když se dají sehnat i jinde.
Kamarádka tam objevila před časem kráme Pletárna,
paní tam prodává vlny od firmy Drops,
ale jelikož asi nejde vše podle jejich představ,
tak krámek 23. prosince zavře.
No a má krom oficiální slevy na Alpaku,
také 30% na ostatní vlny,
aby toho co nejvíc prodala.
Tak jsem zaúkolovala kamarádku,
aby mi tam koupila to, co potřebuji.
Krásný pátek a ještě hezčí poslední adventní neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat