sobota 28. března 2015

Alaska od firmy Drops

Vytaženo ze syslírny.
Opět pro mě.
Z matky na mateřské se stala matka pracující,
která zjistila, že nemá skoro nic na sebe.
Poslední roky jsem nosila rifle, sportovní boty a většinou mikinu.
Svetříky, svetry a kabáty jsem moc nenosila.
Pořád jsem si říkala, že je času dost
a že si něco upletu.
No a najednou jsem zjistila,
že času dost není.
Takže doháním co se dá.
Děti mají na letošní jaro loňské čepičky,
svetříky taky ještě budou
a na Vánoční dárky zatím času dost.
Tak jsem si řekla,
že si ještě něco upletu pro sebe.
Syslírně se uleví.
Je to krásná námořnická modř
a už i vím co to bude,
ale zatím nic neprozradím.

Jinak úspěšně odolávám  nákupům nové vlny,
všude mají  krásné vlny,
ale letos jsem si řekla, že nebudu kupovat nic do zásoby,
koupím vlnu pouze tehdy, když mi dojde,
nebo na projekt nebudu míst v syslírně.
Chci zpracovat co nejvíc vlny,
a pak už kupovat jenom na určité projekty
a né pořád něco syslit.

No a zítra se mění čas.
Ach jo.
Nemám to ráda,
budu muset vstávat o hodinu dříve.
Zrušila bych to.
Krásný zbytek večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat